fbpx
נויה גולן - קליניקה לטיפולי אסתטיקה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפול פיגמנטציה וכתמי עור

בהיבט הטבעי עור הפנים מכיל מלנין והוא אמור להתפזר באופן שווה וגוונים שונים על פני כל חלקי העור, אבל מה קורה שהמלנין מתרכז בנקודה אחת? כמו כל הגדרה גם כאן אפשר להגדיר את הנקודה הזאת ככתם לכל דבר ובמילה אחת “פיגמנטציה”. ניתן להפטר מהבעיה בטיפול פיגמנטציה וכתמי עור

הטעות הנפוצה היא לחשוב שיש סוג אחד של כתמי פיגמנטציה בעוד קיימים לא מעט כתמים שונים זה מזה ולכן, לפני טיפול מומלץ ואפילו קריטי לבצע אבחון ראשוני כדי שלא לגרוע יותר מאשר לתרום להעלמת הכתם.

סובלות או סובלים מפיגמנטציה חוזרת ונשנית? אתם לא לבד, פיגמנטציה היא בעיה שכיחה ומטרידה בפרט נשים במגוון מקרים שסיבתן נטילת גלולות, היריון ועד לבעיה הורמונלית כאלה ואחרות.

 

 

 

 

איך אפשר לדעת שסובלים מפיגמנטציה וצריכה טיפול פיגמנטציה וכתמי עור ?

כתמי פיגמנטציה מרוכזים במצח, אזור האף, לחיים ולעיתים מעל לשפה (נראות מטרידה של שפם). כמו כן, תופיע פיגמנטציה אצל נשים כהות עור ובהירות עור ואצל נשים כהות שאוהבות יותר את החשיפה לשמש היא עלולה להופיע אף יותר.

איך מטפלים בפיגמנטציה?

טיפול פיגמנטציה וכתמי עור למיגור פיגמנטציה לא ייעשו על טהרת הטיפולים האגרסיביים והפולשניים כאשר הדרישה הראשונה היא להימנע כמה ניתן מקרני שמש ולהשתמש על בסיס יום יומי במקדמי הגנה כדרך חיים וללא קשר לטיפול.

כמו כן המלצתנו לשלב חומרי טיפול מבוססי RATIN A מבית חווה זינגבוים, קובי ברוך , דרמלוספי וזאת בהמלצה ובחירה שיסייעו לכם לעשות כאן בקליניקת הבית שלנו. (חומרים המוצעים מכילים ויטמין A  , הידרו קינון ועוד מרכיבים שמטרתם להאט הזדקנות העור ובו זמנית מאט את יצירת מלנין שהוא למעשה הגורם העיקרי לבעיה).

לצד הטיפולים המסורתיים שיידרשו מכם לבצע בבית, יתווספו גם הטיפולים העדינים שיספקו בסופו של דבר את התוצאה הרצויה, הפעם פנים בעלי מרקם אחיד חפים מכתמי פיגמנטציה.

מה הפתרון לכתמי שמש?

כתמי שמש מביאים סוג אחר של פיגמנטציה, סיבתם חשיפה לשמש והם מוכרים בקרב נשים וגברים בהירי עור. כאמור, כאשר מדברים על כתמי שמש שלא כמו פיגמנטציה כאשר כאן מקור הכתם הוא למעשה חשיפה מצטברת של שמש.

איך מטפלים בכתמי שמש עם טיפול פיגמנטציה וכתמי עור ?

בטיפולים בכתמים על הגוף, הפנים וכפות הידיים, יתאפשר להפעיל טיפולים מורכבים יותר כגון פילינג ברמה בינונית ומעלה, הסרת הכתמים באמצעות לייזר, טיפול מסורתי גם בבית וגם כאן דרישה של חשיפה מינימלית לשמש תוך כדי שימוש בקרם הגנה על בסיס יומי.

קישור למוצרים לפיגמנטציה וכתמי עור להמשך טיפול בבית

תפריט נגישות

רגע לפני שאת יוצאת
אני רוצה להעניק לך 10% הנחה ושיחת יעוץ